poniedziałek, 23 marca 2015

Nie mam pomysłu na tytuł:(

Heeej, no już długo mnie (i Loresa) nie było, tzn. nie dodawałyśmy postów.. No, nauka, szkoła.. Zajonc odszedł z sso, więc no może będzie coś dodawać, bo czasem będzie wchodzić, by zadania porobić.
Dziękujemy wam za +500 wyświetleń ^^
Chociaż mało osób się udziela, to trudno, ale naprawdę się cieszę, że w tak krótkim czasie (niecały miesiąc) dobiliśmy aż tyle wyświetleń, jeszcze raz dziękujemy!
Co do zakładek 'Łowienie', 'Mistrzostwa', 'Światła' (Szczeliny Pandorii), to będą one uzupełnione, teraz nie mam czasu, raz uzupełniłam zakładkę 'Mistrzostwa' i oczywiście musiało mi się usunąć, no także, no wiecie XD
Dobra, ja się z wami żegnam, łapcie zdjęcie (znowu Storm).

4 komentarze:

  1. Mam pytanie. :)
    Jak zrobić, żeby jedna z zakładek była stroną startową na blogu ?
    Bo jak chcę coś zrobić (post) do jednej zakładki to mi się wyświetla na stronie startowej. :/
    Pomóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Nie do końca Ci pomogę, ponieważ nie znam się na tym, ale po prostu wchodzisz w strony--> wybierasz jakąś zakładkę i 'edytuj', ale w reszcie Ci nie pomogę, ponieważ niestety nie umiem. Może Kirsten Ci wyjaśni.

      Usuń
    2. Ale i tak dziękuję <3

      Usuń
    3. http://blogopasja.blogspot.com/2014/03/jak-dodac-zakadke-menu-karty-na-bloga.html?m=1
      Prosz. :3
      Instrukcja^^

      Usuń