piątek, 6 marca 2015

Super kod, zamulanie przed anime i IEM ^ ^

Witam, witam ^ ^
Nie pisałam troszkę, gdyż tu szkoła, tam prywatne życie, tam anime i wgl..
Nie mam weny na posty. Nie wiem o czym pisać. Nic ciekawego się nie dzieje.
Jutro wejdę na SSO i postaram się zrobić coś fajnego.
O ile zaś nie sięgnę po anime, bo naprawdę Star Stable mnie bardzo już nudzi. .-.
Nic ciekawego nie dodają. Teraz jakiś kod dodali na kurtkę, spodnie i buty, które są tak bardzo pod kolor. XDD
Kod to: 3NEWITEMS 
Chyba tak XD
Dziś wreszcie zaczął się weekend ^ ^
W niedziele do stadniny idę na wolontariat :33
A w następną sobotę jadę do Katowic na IEM! *O*
Tak bardzo się chwalę :x
Dla niewiedzących.. IEM to zjazd youtuberów. xD
Będzie tam Jasiu, Pingwin, Skkf, Rezi, Isamu, Multi i wszyscy inni ^^
Przepraszam. xD Bardzo odbiegłam od SSO ;-;
No nic. Na dziś to tyle.
Bayooo ^ ^

4 komentarze:

  1. Zazdroszcze tego wyjazdu :( Ja nie mam jak pojechac nawet :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie masz.:c
    Może byś dodała na bloga jakieś zdjęcia z tego IEM ? :)
    Byłoby suuuper. <3 :D

    OdpowiedzUsuń