niedziela, 3 maja 2015

Drawik i coś tam o wycieczce. W następnym poście zdjęcia z nowego terenu w SSO (nielegalnego XD).

Witam! :)
Wracam do postowania. XD
Nie mam na razie tematu, więc piepsztylne wam araba.
Tego karego co się świeci jak kupa i wygląda jak murzyn w księżycową noc.
Tu macie drawa:

Co więcej powiem? Chyba nic. Zdecydowałam się jechać na tą wycieczkę za 150 zł.
Z Mirą się chyba nie spotkam, bo nie spytałam taty czy by mnie zawiózł, gdyż miałam kłótnię z nim. XD Ale się jeszcze zobaczy. :))

Ogólnie to chyba 2 raz z rzędu nie pójdę na wolontariat w niedzielę przez tą wycieczkę. .-. Nie cieszy mnie to. xd Tzn zależy jeszcze o której wyjeżdżamy, bo jak 6 rano, to nie idę, a jak około 8 to spoczko. W ten sam dzień będziemy zwiedzać, więc ja po wolo będę padnięta motzno. XD No nic.

Z kodem to mnie widzę Mira wyprzedziła trochę. XD Ale cii. Dopiero dziś się z fb dowiedziałam. o-o Zaraz dodam posta z ciekawymi zdjontkami. :33
Do następnego! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz