sobota, 25 lipca 2015

Nowy drawik Oo

Elo, elo, 2 3 0!
Z nuuudów dokończyłam dziś konięła, którego zaczęłam robić jakieś 2 miesiące temu.
Taa.. Gdzieś tam jest jeszcze jeden nieskończony. xD
Lato mija, a ja tła nowego na bloga nie zrobiłam. :< No cóż.. Nie mam pomysłów to raz, a po dwa nie spotykam się z Mirą jakoś na SSO. xD Ostatnio (wczoraj) tylko razem trenowałyśmy i później jeździłyśmy sobie, aż do czasu kiedy mnie serwer wyrzucił i już nie wypuścił. T^T
W sumie jakieś zdjęcia tam mam, więc może coś porobię. Ale już lepszy mam pomysł na jesienne tło. xD W sumie może jeszcze pokombinuje. Dacie wiare, że został już tylko miesiąc wakacji? o-o
Oshit jak to szybko zleciało. Muszę się wybrać na zakupy, po te duperele do szkoły typu plecak, piórnik, książki, zeszyty i przybory. Wszystko mi się rozwaliło, bo od 6 klasy nic nie kupowałam. xDD Tera idę pierwsze średnia, więc wypadałoby w końcu zainwestować. Ehh.. .-.
Nabrałam też motywacji do trenowania, bo Zmora mi powiedziała wczoraj, że swoją apke wytrenowała na 15 lvl w ciągu 4 dni. o-o A ja takie "wut?!". No i też zaczęłam regularnie trenować.
Nawet to polubiłam, nie wiem czemu.
No nic. Czas na to coś co robiłam 2 miesiące niby. xD Pysk jak zawsze niedopracowany. Będę musiała nad tym popracować. Poogladać tutoriale, speedpainty i takie tam.

10 komentarzy:

  1. Pysk cudowny, tylko trochę szyja i grzywa niezbyt, ale tak to pikne. ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Teraz to widzę. Niee. Ta wypukłość co to nie szyja tylko zadek i bandzior koniucha XD

      Usuń
  2. Nareszcie nowa notka! stwierdzam że rysowałaś konia zimnokrwistego, więc pysk jest dość dobrze narysowany ^ ^ tylko grzywę mu dziwnie ułożyłaś, a co do szkoły to życzę ci by minęła ona tobie błyskawicznie, bez problemów i żebyś spotkała tam osoby które ciebie zrozumieją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaka milutka. :') A na pw ataki przypuszczasz. XD /Lores

      Usuń
    2. Ja nie mam zamiaru zaśmiecać waszego bloga tym co piszę na pw

      Usuń
    3. Po drugie to ty puszczasz na mnie takie ataki na pw że nie można w miarę normalnie nic napisać >.>

      Usuń
    4. A składam tobie takie życzenia tylko dlatego że nie chcę czytać w przyszłości twoich marudzeń, przynajmniej tych związanych ze szkołą.

      Usuń
    5. Idź się zabij. >.< /Lores

      Usuń
    6. Nie mam zamiaru zginąć śmiercią samobójczą

      Usuń
  3. Grzywa po prostu ma taka być. XD Pierwsza warstwa po prawej stronie, środek wytargany i 3 warstwa też po prawej. xD

    OdpowiedzUsuń