sobota, 27 czerwca 2015

Edit kópa siorbie strópa! :)

Koniec szkoły? Yeeeey!
Koniec z wstawaniem o 06:00? Yeeey!
Komary! Dużo komarów! Ye.. Nooo~! >.<
Tak więc są już wakacje, lato itp itp. :33
Plany na ten rok u mnie? Nie chce mi się planować.
Co będzie to będzie. XDD
Cóż.. Z racji tego, że lato się zaczęło, to polecam ćwiczyć. ^ ^
Brzuch, nogi czy też ręce. Już nie chodzi o samo chudnięcie, a o kondycję czy też fajną figurę. :33
Motywacja jest ogromna jak się po 3 dniach już widzi efekty. XD Jeśli efektów brak, to człek się zniechęca i przestaje trenować. Dlatego najlepiej na youtube poszukać sobie supi filmików! ^ ^
No i radzę się rozgrzać. xD Na yt znajdziecie rozgrzewkę. Nie dość, że nie będzie zakwasów, to jeszcze szybciej uzyskacie żądany efekt. :33
Ogólnie będę zaś musiała nad tłem na blogu popracować. Pomysł niby mam, ale gorzej z wykonaniem. XD Chyba zdecyduję się na coś łatwiejszego, bo wakacje przeminą szybciutko i znów trzeba będzie coś na jesień kombinować. XD Waa~ Ale wybiegłam do przodu. o-o
~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Ogólnie trenuję teraz pana Sky'a. :3 (Konio z edita niżej) Zwie się Smallhope, ale ma aka Sky. XD Nie wiem dlaczego, ale strasznie mi do niego pasowalo to Sky. Jednak nie dałam mu tak na imię, bo cholernie trudno było dodać drugi człon. D:
Miałam dać Skywalker, ale jakoś nie pasowało mi. xD
Można w sumie rzec, że Smallhope, jako Mała nadzieja, tłumaczy się na formę żeńską i wychodzi na to że klacz. ;_;
Ale nie.. To nie klacz. XD Jedyny w stajni wałach to jest. :') Ten konio przypomina mi jednego z moich podopiecznych w rl, dlatego go kupiłam. xD Ale podoba mi się też bardzo. ^ ^
Nudziło mi się i zrobiłam jakieś coś w programie. Słabo wyszło, bo zapomniałam jak działa PS6, gdyż dawno nic tam nie robiłam, gdy naszła mnie wena, to okazało się, że jest 01:00 w nocy i rano mam iść po odebranie świadectwa, więc nici i poszłam spać, a później już się wybiłam i zrobiła kupę z tego edita. XD Jest jeszcze pare powodów, ale nie chce mi się ich pisać. T^T
Dobra. xD Tyle na teraz.
Yo~ :3

1 komentarz:

  1. Nominowałam tego bloga do LBA. Więcej tutaj: http://star-stable-online-mandy.blogspot.com/2015/06/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń