sobota, 20 czerwca 2015

Cześć, czołem, witam! :3 Lores wraca was męczyć! >:)

Ojaa. ;o Nie było mnie tu trochę. Ale co miałam pisać, kiedy nie grałam w SSO? XD Teraz powoli wracam. xd Na razie wszystkie spotkania ze znajomymi, przejażdżki, pogadanki odstawiam na bok. Chyba całe wakacje nie będę z innymi się kontaktować. A dlaczego? :) Bo mam 15 koni do trenowania. XDDD Ja jednego konia trzeba poświęcić tydzień, gdy wykonuje się wszystkie wyścigi. Ja nie robię tylko tych pokręconych królików u Landona. No więc to jakieś 13 tygodni. Bo jeden koń ma 14,5 lvl a drugi ma 9,5 lvl. No więc jestem te 2 tyg do przodu w zaokrągleniu. XD Dwa miesiące to jakieś +/- 12 tygodni. Także jeśl w tym miesiący wytrenuje te 3 (z czego jednego do połowy jak na ten miesiąc) to powinno mi zejść w cale wakacje. To tylko 1,5 h dziennie + jakieś tam misje. Koni  jeszcze pewnie przybędzie przez te 2 miesiące. Mam tam liste, więc ten tego. :') Ale odpuszczam sobie ją. ktoś zapyta: "Kirsten, ale po co ci tyle koni?!". Powiem wam, że sama nie wiem. Podobają mi się i tyle. o-o
Dobra to na tyle jak na razie. xD Nie wiem czemu, ale kursor mi zjadło. XD Muszę po omacku szukać tak jakby. :<
To bayo~! ^ ^
A tu takie zdjęcie z 11.11.14 z Mandy Applestar. ^ ^

1 komentarz:

  1. Widzę, że Mira się bawiła ustawieniami w blogu i litery w tytule się zepsuły. :)
    *KLASK* *KLASK* *KLASK*
    Brawo Zmora. XD

    OdpowiedzUsuń