wtorek, 23 czerwca 2015

Przenieść się czy nie? Dzień ojca, koniec katorgi w szkole i standardowe narzekanie na aktualizacje. xD

Oja. ;o SGC przeniosło się na Honey. Hmm.. Zastanawiam się nad przeniesieniem z powrotem na Cookie. XD Ogólnie lubię SGC i ludzi z tego klubu. :33
Chyba najbardziej ogarnięty polski klub na polskim serwerze. XD Tylko to przeilenie. SGC jest mega popularne i wielu ludzi chce się pewno dostać. Karonka podobno zlikwidowała listę i przyjmuje osoby do klubu wedle własnego uznania. ;p Ale pewnie z 60% ludzi tego nie wie i dalej czeka aż się dostanie. Biedni. :<
Ogólnie dziś dzień ojca! ^ ^
Ja ze swoim się pokłóciłam jakieś 3 tygodnie temu, dlatego nie bardzo chce mi się z nim gadać. T^T
I dacie wiarę, że za 3-4 dni zakończenie roku? o-o
Kurdebele.. Dopiero co sylwester był i moja gleba do rowu. XD Ale ten czas leci. ;o
Dziś chyba wtorek jest. Kompletnie tracę poczucie czasu, gdy nie chodzę do szkoły. ;p
Ciekawe co w środę dodadzą na SSO. Mam nadzieje, ze nie Quartery z nazwą "Appaloosa" i maścią w kropy tak jak to było w przypadku Paintów. XD Jeśli oni wszystkim zwykłym koniom, tym budowy startera, mają dać taką teksturę, to niech ich pjorun trzaśnie! ;w; Totalna beznadzieja. xD
Animecje jedną do tych nowych pinciochów dodali i zadowoleni. ;_;
No nic. Czas pokaże. xD
Peacequeen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz