wtorek, 4 sierpnia 2015

Lores jednak doszła do klubu, spontaniczny rajd. c;

Jołka.
Jakieś 3-4 dni temu dołączyłam do klubu. W swoim boobkowym była u mnie Emmy Mousestorm, bo chciała. xD Siedzialyśmy tam razem 2 dni, po czym obie odeszlyśmy i doszłyśmy do OG, czyli Omega Ghost gdzie założycielem jest Berka Cziterka. :)
Klubik szybko rośnie, niektórzy mają tak zwany ból dupki o ten klub itp. xD
Co chwile są jakieś spontaniczne rajdy. XD Np. dziś weszłam żeby potrenować, a mnie dziewczyny wołają na padok bo coś tam no i potem był mały wypadzik w teren. ^ ^
Tu macie kilka zdjęć:









Ponadto dodam, że dziś bodajże o 20:00 jest taki oficjalny mini rajdzik.
Co do morganów, to żadnego nie kupila, bo jakos nie jestem na tyle przekonana by jakiegoś kupić. xD Czekam do następnego tygodnia na nowe maści. W Valedale już widziałam zrobili dwa wolne miejsca.
Mira też dołączy do OG jak tylko len wróci z Turcji. xD W piątek ma być podobno. c;
To tyle. ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz