sobota, 8 sierpnia 2015

Nowy klub, koń i wgle.

Hejo, nie bijcie mnie za to, że nic nie pisałam, ale jakoś nie miałam weny. Jak już wiele z was wie, SGC (South Ghosts Club) zostało usunięte. Aktywność spadała i wgle. No trudno się mówi. Za to ja doszłam do nowego klubu Omega Ghosts, którego ownerem jest Vera Longbell. :3
Klub jest aktywny, a w około 10-11 dni zaczął się rozwijać i aktualnie jest nas około 45, ale są ludzie oczekujący do klubu, więc możemy uznać, że klub jest full.
Kupiłam także nowego morgana, ale dopiero wczoraj, gdyż byłam na wakacjach w Turcji i nie miałam mojego lapka.
Postaram się dodawać częściej posty, bo Loreska mi cały czas pisze, że dawno dodawałam post i wypadałoby dodać, więc masz, ciesz się.
I tak post jest strasznie krótki, ale co tam, jak będę miała pomysły na posty, to będę dodawać, no i cóż, to tyle, papa. :)
Przywitajcie się z 24 członkiem ''rodzinki'' Diamondforest. :D
Dragoneye aka Osteo. :33
Dragoneye. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz