piątek, 7 sierpnia 2015

Siła Omega Ghosts. c; Miejsca na nowe konie czekajoo! ^ ^

Jołka. c;
Z samego początku ponarzekam na More, która mnie namówiła by założyć bloga, a teraz wpisów nie dodaje. XD Jak tak dalej pójdzie, to się przeniosę na własnego, starego blogasa. T^T

Omega Ghosts się mega rozrosło. ;o W ciągu niecałego tygodnia bodajże. xD Teraz miejsca się grzeją dla wybranych, ostatnich osób. Podobno, że czat jest bardziej aktywny niż w SGC czy RMC. o-o                                            
   
No fajnie się dogadujemy. XD Są ciekawe spotkania, tematy, rozmowy i osoby. c;
Mora musi dołączyć. Tylko uciekła do Turcji na 12 dni. xD Dziś podobno wraca.

Ogólnie to chyba wytrenowałam już 3 konie. XD Lores daje rade! :33
Teraz trenuje panią (albo pana o-o) ze zdjęcia niżej. c;


 Ale kijowo mi się na tym koniu jeździ. T^T
Najprawdopodobniej przyzwyczaiłam się do jazdy na tych koniach z nowymi animacjami i teraz mam problemy z końmi o starej budowie. XD Ciężko mi się skacze jakoś. Obijam wszystko. :<
Na pinto mi się mega jeździ. <3

Zauważyłam, że w Valedale poprzestawiali konie, co dało dwa wolne miejsca. Czyli najprawdopodobniej w tą środę, dodadzą nowe maść morganów. Trzeciego pewnie walną do Firgrove (Jodłowego Gaju). XD


  No i nawet spoczko. Czekam specjalnie na nowe maści. xD W sumie z kupnem mi się nie spieszy, bo te konie przecież nie uciekną. Ja nie wiem. xD Ludzie są dziwni. Kupują zawsze od razu po dodaniu nowego konia. I to jest kto pierwszy, który szybszy, który ładniejszy, który ma większy lvl.. Taka rywalizacja między graczami. Głupota. .-.
Najbardziej kocham spam na fb osób, które sobie kupiły nowego konia. XD <3 No co.. Pochwalić się trzeba. XD Nie, nie sram zazdrością, bo nie mam o co. Stać mnie, więc...

Jutro w OG jest znów spotkanie i aż 2 zabawy. :3 Nie wiem czy będę, ale pewnie tak. xD
Lel. Chyba na tyle. Jutro zabiore się za zmianę wyglądu bloga. XD Walnę coś letnio-jesiennego. Tło też trza zmienić. Uzupełnić przypisy, zaktualizować karty itp.


2 komentarze:

  1. Ja wiem czy chat Omeczek taki aktywniejszy od chatu Duszków? Chyba na tym samym "poziomie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam "podobno". xD Bo mi takie info przekazano i mówili, że tak jest naprawdę. /Lores

      Usuń