środa, 29 kwietnia 2015

Ciekawostki od SSO wyłapane podczas czatu na żywo z Panią Olą! ^ ^

No to tak jak pisałam wcześniej - pododaję parę zdjęć z tej konwersacji online z Panią Aleksandrą. ^^
Tu jest to o czym wspominałam, że pytałam o te quaterki i inne konie. 

Tu podobne pytanie do mojego. 

No więc ten. Nie powinniśmy naciskać na nowe rasy, tereny i maści bardzo mocno.

Cóż to za rasa może być? ^ ^

Za jakiś czas się dowiemy. XD

"Być może" - jako najczęstsza odpowiedź P.Oli. XDD
Ale jak widać taka opcja prowadzenia nie jest wykluczona

Stawiam na Urodzajne Hrabstwa gdyż
 SSO w zeszłym roku coś pisało, że na jesień mają dodać nowy teren
i później jeszcze jeden w zimie. Dodali tylko DUD.
Z drugim nie zdążyli? :)
W sumie dalsza część DZW (GHV) też może być otworzona.
 Bądź te tereny niedaleko kopalni w JG (Firgrove) za górkami. xD
Czas pokaże. ^^

No tutaj niby SSO pisze tak podchwytliwie, że nie obiecują, iż
to będą UH, ale to jest SSO. xD
Chcą zrobić pewno niespodziankę.
Tak samo nie chcą zdradzić czy dodadzą nowe maści
AQH, a wszyscy i tak wiedzą, że dodadzą. XD

Tu chyba sporo osób powinno być zadowolonych. ^^
Mnie to niestety nie obchodzi.
Tak, wiem, dziwna osoba ze mnie. XD

Czyli wkrótce kontynuacja? 

No cóż. Jednak nic nie ma tam z samobójstwem. XD
To tylko pokazało jaką psychikę ma dzisiejsza młodzież. o-o

Może wkrótce będziemy zaszczyceni taką opcją. ^^

Fajne by to było, ale cóż.. Telefon to by się chyba ściął na amen. xD
Więc może czekają na lepsze smartfony?
Na to aż technologia będzie na wyższym poziomie?

To mnie bardzo ucieszyło. <3
(Ta minka nienawiści. XDD)

A z tego to się śmiałam. XD Podobno SSO banuje ludzi za
częste tworzenie dzikich koni. xD Więc padłam tutaj. X'D

No cóż. Tyle ciekawostek wyłapałam. :3 Może komuś one pomogą. xD Pewnie niektórzy sami to przeczytali, ale są i tacy co nie widzieli niektórych informacji. ^ ^
Tyle ode mnie na teraz. :33
Bayo! ^w^

4 komentarze: