środa, 22 kwietnia 2015

Testy, promocja od Telepizzy, nowy towarzysz w rodzinie Zajonca i reszta pierdółek. xD

Witam, witam. ^ ^
Przepraszam bardzo, że nie dbam o bloga, ale teraz mam te testy gimnazjalne. xD
paranoja. Historię, WOS'a, matmę, polaka, ścisłe (fizyka, chemia, biologia, geografia) już przebrnęłam. Wczoraj było nawet spoko. Wyniki już są na internecie, ale jestem tak bardzo leniwa, że nie chce mi się sprawdzać. Ale może za jakąś godzinkę zobaczę jak ŚWIETNIE mi poszło. :))
Jutro jeszcze tylko angielski podstawowy i rozszerzony, To chyba najbardziej izi [czyt. easy-łatwe]. XDD

W ogóle Telepizza ma jakąś oferte, że 21,22 i 23 rozdają darmowe pizze tylko, że trzeba podać maila i legitymacje jakoś zeskanować czy coś. xD Ja niestety nie mam legitki od 4 lat chyba. Na dowodzie osobowym jadę. :)) A może to nawet dobrze? ^ ^ Pizza to zbędne kalorie. XD </3

Ogólnie dziś powitałam nowego konika. <3 Od jakiegoś czasu mi się już podobał. Nikt prawie go nie ma. Ta ruda grzywa fajnie pasuje do mojej rudej czupryny. xD Jeszcze tylko złożyć komplet muszę do niego. :33

Muszę wymyślić jakieś aka czy coś. Chociaż niwm czy to ma sens. xD Ale fajna zabawa może z tym być. Lepsze to niż nic nie robić.

Ogólnie odkąd zaczęły się testy to nie miałam czasu wejść na SSO. xD Koniom humory spadły z ":D" na ":|"
Ale ogólnie jak dziś nakarmiłam to wróciło na ":)", więc jest dobrze. ^ ^

Wzięłam się za trenowanie Smallhope, bo na fiordzie mam dziwnego buga czy coś dalej. No i cóż. Teraz ma 9 lvl. Jeszcze jakieś 3-5 dni i będzie 15 lvl. O ile SR mi się nie skończy. xD A jak się skończy, to chyba wstrzymam się z kupowaniem na SSO. o-o
Jakoś nie mam ochoty grać. xD Wiedziałam, że te quatery zafascynują mnie na max tydzień. Może spadła ich atrakcyjność w moich oczach przez to, że je zwolnili? Ale teraz są o wiele lepsze na zakrętach itp., więc to chyba nie do końca taka porażka.

Mira dziś montuje jakiś filmik z SSO. xD Jezu.. 15 albo 20 min męczyłyśmy się z przybiciem piątki. XD Masakra. Ale udało się wreszcie, a ja mam czas. ;p

Ogólnie dzisiejsze aktualizacje były spoko, ale sądzę, że ta nowa grafika nie jest do końca taka ładna. xD Domek babci jest okropny. o-o Teraz ta tekstura wygląda jak w jakiejś grze barbie czy coś. Straszne. xD Nie podoba mi się. Ta stara tekstura była bardziej realistyczna. :<
Więc wolałam już te brzydkie budynki i szary nastrój. xD
Ale no nic.. Muszę się z tym pogodzić, bo niedługo pewnie cała mapa będzie w posiadaniu takiego wyglądu. D:

W sumie tyle ode mnie. xD Bayo. ^ ^

2 komentarze:

  1. Hej :)
    Popieram Twój pogląd na temat domku babci.... wcześniejszy wygląd był lepszy :/
    Poza tym zauważyłam, że ostatnio SSO zamiast zmieniać się na lepsze, zmienia się na coraz gorsze :/ Całkowicie zmienili wygląd Tan, i teraz wygląda okropnie :/ I jeśli tak ma wyglądać cała mapa gry + wszystkie konie mają galopować jak kulejące konie, to ja chyba przestanę grać :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo. ^ ^
      No mam podobne zdanie. Postacie są straszne. postarzałe jakieś. Za bardzo wyraziste.
      Co do animacji koni to mam takie samo zdanie. xD Galop w pełnym siadzie jest okropny na AQH. To będzie straszne jak tak będzie wyglądać ruch u np. andaluzów, fryzów czy tinkerów. o-o O arabach nie wspomnę.. Ale mam małą nadzieję, że jednak dopasują do każdej rasy ruchy odpowiednio. ;p
      Pozdrawiam. ^^

      Usuń