sobota, 25 kwietnia 2015

Nowy wygląd bloga! :3

Witam, witam.
Dziś od 07:00 pracowałam nad tym tłem. XD
Wycinanie, obrabianie, wykańczanie.. masakra. XD
Ale nawet mi się podoba efekt końcowy. ^^
Chciałam żeby wyszło tak wiosennie. :3
Więc dałam te drzewko z FP oraz doczepiłam gałązki wiśniowe i sypiące się płatki! ^^
Przynajmniej to miały być fruwające płatki. ._. Wyszły minecraftowo. XD Ale co tam.
Myślę, że teraz jest troszkę lepiej na blogu. Od 3 dni się zabierałam za tą oprawę.
Tak mnie wciągnęło to edytowanie, że opuściłam ten wielki rajd. XD Ale to nic. :3
Przynajmniej nie przeciążyłam komputera. xD
No i w lewym dolnym rogu "chiński" znaczek oznaczający słowo "sakura", czyli na polski wiśnia. ;p
Obie mamy akurat maski na twarzy, ale ja to ta ruda, a Mira ta szatynka. XD
Ugh.. Z godzinę się męczłam nad włosami u jednej postaci, a i tak wyszła kupa. :) <3
Ale cii.. Nikt nie zauważy! XD
Tyle ode mnie. ;p
Pozdrowionka! ^ ^

1 komentarz: