środa, 29 kwietnia 2015

Trutututu SR z drutu. :)

Hejo! ^ ^
Wczoraj nastał koniec mojego Star Ridera. :3
Nie wiedziałam o tym, bo jeszcze po południu weszłam z pulpitu sprawdzić czy jeszcze go mam no i miałam. Gry nie zamknęłam. Około 23:00 postanowiłam wejść na SSO i zrobić zdjęcia na farmie u Marleya pustych boksów. Strasznie długo mi się gra ładowała. o-o
Ale dobra.. Załadowało się, wchodzę, patrzę, a tu jestem w Moorland i komunikat, że koniec SR. XD
Wzdychłam' sobie i pomyślałam: "Kurde.. Jakbym wiedziała to bym nie weszła.. Teraz zaś będę musiała stracić 25 sc na stajnię w Valedale, której nie zmieniałam od listopada! XD"
No i cóż. Na SSO nie będę już wchodzić, bo nie ma po co. Jak nie mam SR to koni nie karmię, bo po co. Wzięłam tylko powysyłałam na wyspę, by minki miały ":)", a nie "D:".




SSO w ogóle dodało jakiegoś posta ze skończonym nowym logo. Kolor mogliby zmienić na jakiś ładniejszy. D: Czarno biały na przykład cz coś. Róż to ZUO. >..< 
I nie wiem czy to był również post aktualizacji, ale jeśli tak to się nie postarali. Jakieś zadania u tego typka Ed Fielda co jest w Zajeździe pod Wilkiem, nowe i pewnie lamerskie ubrania oraz ten targ koni przenieśli do FP, ale raczej koni jeszcze tam nie ma. W następną środę pewnie dodadzą. xd 

Słabo SSO. :) Ale no nic. Może szykują coś wielkiego i temu nie mają czasu na porządne aktualizacje. Ogólnie podobno, że pracują nad nową rasą konia. Może w niedługim czasie dodadzą nowy teren HC z nowymi końmi? Albo zmienią grafikę na całej mapie na taką jak jest aktualnie w Moorland? Kto wie.. :)

Jeszcze zapomniałam wstawić to zdjęcie, ale ostatnio w tą sobotę gdy był ten czat na żywo, to pewna dziewczyna o coś zapytała. SSO odpowiedziało i myślę, że wielu ludzi się ucieszy na tą wieść. ^ ^ 
A tu zdjęcie tego o co mi chodzi: 
No i jeszcze ja ich zapytałam o AQH. Ale to dodam w osobnym poście. ^ ^
Na razie tyle. ;p 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz