wtorek, 14 kwietnia 2015

Hokus pokus czary mary blog jest mega zaniedbany! Wytłumaczenie nieobecności, jakieś tam historie RZycia i świetne teorie dziewczyn grających w SSO o SSO. XD

O luju..
Jak tu dawno posta nie było. Mira śpi! A miała menda coś naskrobać 3 dni temu. :')
Ehh. Ja nie lepsza w sumie. xD 
Cóż. Teraz mam ogólnie jakiś chaotyczny plan dnia, tygodnia, miesiąca, życia. xD 
Tu nauka, bo dostałam z matematyki i chemii na półrocze 1, więc muszę teraz zakuwać by zaliczyć, tu stadnina, bo jestem na wolontariacie i dodatkowo coraz ładniejsza pogoda, tu mam jeszcze +10 koni do trenowania na Star Stable, tu jeszcze mam moje ukochane anime, na które aktualnie nie mam już czasu, bo chcę te konie wytrenować szybko. A że na jednego konia trzeba 7 dni, to obliczyłam, że około 2 miesięcy zajmie mi trening jak nic nie dokupię. Aktualnie 2 moje konie są już prawie wytrenowane, bo jeden ma 13 lvl, a drugi 14 lvl (jutro tj. 15.04 stuknie 15 lvl), więc licze sobie, że mam te 9 koni. 

Ogólnie to jeszcze youtube oglądam, więc to też taki chaos robi w moim planie. 
Nie potrafię doprowadzić czegoś do końca. xD Ciągle coś mi przeszkadza.
No nic. Wracając do bloga, to postanowiłam sobie, że będę pisała minimum 2 posty tygodniowo. 
Nie jest to mało, bo jest jeszcze Mira, która się obija. XD Więc jeśli i ona będzie dodawać 2 posty tygodniowo, to sporo wyjdzie, prawda? Nie ma co walić codziennie tymi wpisami, bo w końcu wena padnie albo coś innego. 

Co do SSO.. No dodali te AQH i są świetne. Bardzo szybkie koniska, tylko że są problemy z zakrętami. Jak zauważyłam, to nie tylko ja mam problem z wyrobieniem się na nich. xD 
Skakać.. Skoki też nie najlepiej mi idą na tej rasie. Na hali strasznie bije w te przeszkody. Na innych koniach tak nie mam. Czyli, że AQH jest dobry na jakieś wyścigi, zwykłe wyścigi bez zakrętów ostrych, których w SSO nie ma. :') No chyba że policzyłoby się ten Wyścig Barnowej czy jak jej tam. To nawet jest spoko. No i mój quaterek ma aktualnie 14 poziom, a jutro na pewno mu 15 lvl wbiję. Wtedy zostanie mi do trenowania fiord z 13 lvl oraz reszta koni z 1 lvl. XD A nie.. Przepraszam. Mój Tovero ma 2 lvl. :')
No więc czeka mnie dużo czasu przed SSO. </3 
Ciężko, ciężko..

Ogólnie to 21 kwietnia startuje z testami 3 gimnazjalisty. Wszyscy się stresują i wgl, a ja jedyna na luzie podchodzę do tego i uważam, że to jak zwykły sprawdzian. xD Jak napiszę tak napiszę. Mój tata daje mi duże wsparcie i mówi bym się nie przejmowała jeśli źle mi pójdzie. 

Ostatnio jak byłam na wolontariacie w stadninie to świetnie spędziłam czas. XD 
Bez nerwów, że pozostałe wolontariuszki się obijają, bez stresu, że nie wyrabiamy z pracą i ogólnie było mega. Wszytko poszło bez sprzeczek, na luzie, wszystko na czas i w fajnej atmosferze. <3
Dałabym wam zdjęcia ze stadniny, ale wszystko na telefonie, więc po prostu jutro w szkole jak mi się będzie nudzić to coś powrzucam w osobnym poście. xD 

I na koniec chciałam wam bardzo polecić bloga Pauli Wolfbell.
Przetłumaczyła z angielskich stron od dziewczyn ciekawe teorie. 
Bardzo mnie one zaintrygowały i wywołały ciekawe emocje. 
Zachęcam do czytania, bo świetne są. xD 
Ciekawe uczucie, że gra w którą się tyle czasu gra może tworzyć "kryminalny" klimacik.
Łapać bloga: http://sso-paulawolf.blogspot.com/p/teorie.html

To na tyle. ;p Bayo. ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz