poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zdjęcia z IEM'u. ^ ^

No. Tak jak mówiłam dodam zdjęcia. Dopiero dziś, bo wczoraj nie mogłam znaleźć folderu gdzie się one zapisały. XD Aa nieważne. Ważne, że coś dodam. ;p No więc łapcie: 
Czekanie przed spodkiem o 7 rano.

Tuż przed wejściem o około 10:00

Jasiu. ;p

Kisielek i Nymfa. 


IsAmU. ^^

Skkf. :33

Autograf na mojej obudowie. XD Od Skkf'a.

Smav. ;p

ReZi

Znów IsAmU. ;p
Na razie to tyle. Przyjadę do domu od rodziny, to czegoś lepszego poszukam na swoim komputerze. ;p
Może uda mi się wrzucić parę filmików? ^ ^
Aa i przepraszam za jakość, ale jak widać stałam przy samych barierkach, więc wszyscy wręcz leżeli na mnie i ciężko było zrobić nierozmazane zdjęcie. ;p

Polecam bardzo takie imprezy. Ja byłam bez biletu, ale opłaca się dać te np: 100 zł na dzień i mieć wstęp po całej hali. ;p
Noo.. I nie trzeba czekać przed spodkiem 5 godzin by wejść. XDD 
To na tyle na dziś z IEM'u. ;p
Pozdrawiam. ^ ^ 
Bye. ;3

1 komentarz: