środa, 15 kwietnia 2015

Opinia Zajonca na temat dzisiejszych aktualizacji i pozostałe pierdoły.

Dobra. Jednak wróciłam jeszcze na chwilę przed snem. xD
Co do aktualizacji to nawet ok. ^ ^
Jedyne co mnie zdziwiło, to to, że po tej zmianie wyglądu tracimy nasze poprzednie fryzury oraz makijaż. A SSO  wspominało, że nic nie zostaje naruszone. No ale to nic. Mi to nawet na dobre wyszło, bo makijaż miałam okropny, ale szkoda mi było wydawać SC na poprawienie go. Włosy miałam takie brązowe, długie pasemka z FP, po zmianie wyglądu stałam się blondyną, a aktualnie mam włoski rude z GHV (DZW). I ogólnie wygląd mi się podoba teraz. ^ ^


Przed

Po

Aktualnie

A takie mi się podobało. <3
Wampirkowate. XD
Od dawna mi się marzyły te rude włoski, ale nie mogłam ich kupić, bo za nic nie pasowały mi do nich oczy. Teraz jest okej. Zielone chyba najlepiej pasują do rudych. To moje zdanie. xD 

Więc także ten.. Tak wgl to ogarnęłam już o co chodzi. Wiedziałam, że ta "drobna" opłata będzie ponad 100 sc. xD Spodziewałam się gdzieś tak 200 max, a tu ponad 300 i każde kolejne coraz droższe. No nic.. Tu SSO źle trafiło, bo to babska gra, a kobieta zmienną jest. xD Chcą byśmy zbankrutowały. >.<
Ale ja uważam, że jest zajebiście i nie mam zamiaru nic zmieniać. ;p 

I ogólnie tak jak mówiłam dziś nabiłam dopiero 15 lvl Foxy. 
Spowolnili szybkość tym koniom..
Wina graczy, że nie siedzieli cicho tylko rozgadywali wszędzie itp. ;x
No szkoda. Ale powiem wam, że teraz o niebo lepiej wyrabia na zakrętach. Więc może nie tak do końca zepsuli, ale mogli od początku dać normalną prędkość, bo tak to teraz wszyscy się denerwują. ;x

Wgl zwróciliście uwagę na tą grafikę przy zmianie wyglądu? Ta stajnia w Moorland, te cienie.. Ładnie. To taka chyba zapowiedź co będzie w przyszłości. xD 

Zapewne następne aktualizacje wniosą tą odnowę stajni Moorland, ale ręki nie dam sobie uciąć. 
No nic. Od jutra biorę się za trening fiorda, bo ma równo 13 lvl, a byłam pewna, że ma już ponad połowę. Dziwne.. SSO coś zepsuło? No nic.. Na sobotę będzie wytrenowany. W niedzielę przerwa, bo mam wolontariat w stadninie od rana do wieczora, a w poniedziałek znów zacznę od APH Toverka.
   

                                                 

1 komentarz: