wtorek, 7 kwietnia 2015

Hmmm?To samo co wszędzie. XD Hit SSO. Quaterki. :3

Hejoszka!
Pewno już widzeliście nowy filmik od SSO z AQH. ;p
Ale dam wam go jeszcze raz. XD 
 


Co sądzicie? Jaka maść wam przypadła do gustu?
Ja planowałam nie kupować tych koni na razie.
Dopiero za jakieś 2-3 miesiące. Dlaczego? Bo dojdą jeszcze inne, nowe, ładniejsze (bądź nie) maści.
Ale jak zobaczyłam animacje na filmiku to nie posiadałam się z radości. XD 
Pięknie to zrobili. Ja to naprawdę doceniam. Te ruchy są takie płynne, realistycznie (na pewno w porównaniu do tych obecnych. XD)
Podobno tylko quaterki będą mieć NA RAZIE animacje. A z czasem dostaną je również inne konie z SSO. ;p
No i jeśli chodzi o kupno, to zdecydowałam się kupić już teraz jakiegoś. XD 
Co do maści to myślę nad izabelką (?), palomino (?) albo nad karym. 
Niby na początku: "WoW! To na pewno będzie karosz!", ale jak go zobaczyłam pod jeźdźcem w dalszej części filmiku, to mi się odwidziało. XD Jednakże muszę je zobaczyć "na żywo". W sensie, że w grze. 
Ehh.. Jak jutro wejdziemy na server, to będzie supi. :)) 

Łapcie zdjęcia na koniec. xD 














                                                                         

Już jutro. ^ ^
To na tyle w tym poście. ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz