środa, 15 kwietnia 2015

Nie wię. Podnieta na wieść dzisiejszych aktualizacji. (15.04.)

Oja, oja.
Dodali to czego chciałam.
Zmiana wyglądu postaci. 
Kurcze. Albo źle czytam, albo nie wiem.
Ktoś na fb wstawił posta, że zmiana wyglądu +300 sc kosztuje.
SSO zaś napisało, że za DROBNĄ opłatą zmieni się wygląd.
A teraz zaś wyczytałam, że zmiana jest darmowa.
No i kurde pogubiłam się. XD 
Chciałabym to sprawdzić, ale aktualnie nie mam dostępu do gry, bo jest jakiś błąd 404.
No nic. Ja tam wygląd zmieniam. XD Twarz i oczy. Mam już dość swoich paczydełek niebieskich jak smerfy i twarzy jak u Shreka. Brr..
Wstawiam wam tu zdjęcie jak wyglądam aktualnie.
Może screena robiłam jakieś 5 miesięcy temu, ale wygląd mam ten sam. XD 


Ogólnie na twarzy mojej postaci od ponad roku znajduje się maska czarnego królika, ale tu próbowałam przyzwyczaić się do tych oczojebnych oczu. XD Jednak nie dałam rady. Straszne są. ;-;
Dobra. Reszta później [czyt. w przeciągu tygodnia. XDD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz