sobota, 25 kwietnia 2015

Parę słów o dzisiejszym rajdzie oraz rozmowie na żywo na facebook'u z Panią Olą. ;3

Witam, witam. ^ ^
Dziś na Star Stable odbędzie się rajd z naszą Panią Olą. :33
Organizatorkami są:
-Kate Rainpaw
-Julia Pinestorm
-Melissa Seahal
-Paula Wolfbell


Ja nie wiem czy wejdę. xD Serwer to chyba padnie jak naraz zaloguje się tyle graczy i skupią się na jednym miejscu. o-o
Troszkę się tego obawiam, dlatego wejdę tylko na chwilę jak coś. xD Tylko gdy będzie tragicznie to zrezygnuję i pójdę oglądać anime. :))

Rajd odbędzie się o godzinie 15:00. 
Zbiórka jest na opuszczonej farmie Nilmera. ^^ 

Aa i jeszcze jedno. O godzinie 13:00 na facebook'u będzie chat na żywo z naszą Panią Aleksandrą. :33
Nie będziemy pisać na konwersacji w wiadomości prywatnej czy też jakiejś grupie. Star Stable doda post pod którym będziemy zadawać pytania, a support będzie nam odpowiadał przez godzinę. ;p
Ja bym tylko prosiła by nie zadawać głupich i zbędnych pytań typu: "Dacie kod na 10000sc?!" albo "Nie mam sr. :( Czy moglibyście mi dać? Bo mnie nie stać. ;//", bo to naprawdę jest niefajne. xd Pani Ola jest tylko jedna, więc ją oszczędźcie i prowadźcie rozmowę na poziomie. ;p Tyle z mojej strony. ^^
Udanego rajdu wszystkim. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz