poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Nawkurzłam się przy dodawaniu posta, więc nie myślę ;p Nie ma tytułu XD

Ohayo! ^ ^
Gomen, gomen. ;x
Nie pisała żadna z nas posta 2 dni.
Ale no nic..
Ogólnie, to nic nie piałam, bo oglądałam sobie anime. XD Nie mam ochoty trenować koni na SSO. Ten błąd z fiordem zaburzył wszystko i mi się po prostu odechciało. Głupia jestem, bo zamiast wykorzystać SR do samego końca, to przez moje lenistwo tracę te dni i pieniądze. xD
Łee.. Jak kupię SR to chyba w lipcu albo jeszcze później. Bo jedną kartę od telefonu zepsułam ciągłym przekładaniem, a na drugiej moja mama zablokowała mi całkowicie wysyłania sms'wó. Tak spierdzieliła tą sprawę, że nawet nie mogę sprawdzić stanu konta. XDD Bo mi sms'em przysyłają kwotę jaką mam na koncie w telefonie. No i lipa. :| Może to LT zakupie, ale to jak będzie ta oferta gift shopu czy jak to tam. Bo nie dam 200 zł za LT, skoro mogę poczekać i mieć za 130 zł.

Ale to nic. Nadrobię sobie anime i coś tam jeszcze pokombinuję. Muszę się również z tej matematyki pouczyć, bo jak nie to zostanę sobie rok dłużej w 3 gim. :')

Ogólnie to niby tata mi coś tam chciał tego LT na urodziny kupić, ale nie! Ja się uparłam, że chcę słuchawki. Mój tata twierdzi, że mam coś z głową skoro chcę dać 300 zł za słuchawki. :')

Też tak w sumie kiedyś myślałam, bo prowadziłam dość normalne życie, że wychodziłam do ludzi itp., ale teraz to ja wiecznie w domu siedzę przed monitorem i oglądam anime albo gram czy też piszę z innymi. Więc postanowiłam zaopatrzyć się w lepszy sprzęt domowy. xD Ja lubię kupić raz a porządnie. Później jest spokój na dłuższy czas, a nie, że co chwilę latam do sklepu po jedną i tą samą rzecz. xD

Wgl teraz jakoś w maju 13 mam wyjazd klasowy na 2 dni w góry. Koszt to 150 zł. Nie lubię swojej klasy i nie wiem czy jechać. Bo szkoda mi kasy, pewnie będę dziwnie wyglądać, bo nie dość że wege to jeszcze nołlajf no i zamuła jestem. xD Nie bawią mnie sprawy typu 69, obmacywanki czy inne głupie pomysły jak bitwa na żarcie. .-.
No ale jak nie pojadę to będę żałować pewnie. I jak sobie tak pomyślę, to jeśli nie pojadę na tą wycieczkę, to nie dostanę tych 150 zł. xD Więc chyba wykorzystam tą okazję.

Byłam też wczoraj w stadninie. Przyszłam padnięta choć nic szczególnego nie robiłam. Tylko ciągle byłam w ruchu jak nigdy. xD Przyjechała rodzina właścicielki stajni z 3 dzieci. Takie po 3,4 i 7 lat. Niby dzieci nienawidzę, ale oni są super. xD Nie są złośliwe, dobrze mi się z nimi nawiązuje kontakt i nie mam jakichś złych myśli typu: "Co im przygadać by się odwaliły?". Bardzo je lubię. ;p Oni mieszkają dość daleko, więc rzadko się z nimi widuję. Pewnie przyjadą na wakacje jak w zeszłym roku i będą biwakować. XD Ja też pewnie pójdę spać do stadniny na jakiś tydzień by pomagać tam. Akurat jestem mile widziana w tym miejscu, więc nie będzie problemu. ;p

Ohohoh.. Alem się rozpisała. :O
Przeczytanie tego przez kogokolwiek graniczy z cudem. XD
No nic. Idę opierdzielić Mirę za 0 aktywność i oglądać kolejną serię anime, bo dziś skończyłam jedną, i teraz zabrałam się za drugą. ^ ^

Aa.. I w ogóle jak patrzyłam na wyniki egzaminów na necie, to wyszło mi z wszystkiego 50%-75%. o-o Ale to na pewno są błędne wyniki. xD Internet kłamie! :<
Dobra, teraz to już serio koniec. xD
Sayonara. ^^

P.S. Zdzichu, wkurzasz mnie. :) <3


2 komentarze:

  1. Hej :)
    Jednak ktoś dotrwał ;)
    Dobre Ci wyniki wyszły :D
    Też planuję w wakacje zamieszkać w stajni XD "Moja" stajnia organizuje nocowanie na strychu na sianie XD Albo na ujeżdżalni :')
    Pewnie zwieję z domu na kilka dni... może tydzień...? XD
    I prysznic pod wężem ogrodowym.... czyli pod mega zimną wodą :')

    Macie super bloga :) Teraz jest taki przejrzysty i wiosenny :') Świetne zdjęcie na nagłówku ;)
    I to nic, że czasami nie dodajecie postów ;) Rozumiem, ja sama mam strasznie mało czasu, i muszę biec ze szkoły do domu, żeby wyrobić się z lekcjami i resztą rzeczy XD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem ! Racja, lepiej zapłacić raz i porządnie niż kupić jakieś badziewie które zepsuje się w krótkim czasie. Też myślę że 50%-75% są błędnymi wynikami, bo pewnie masz więcej procentów XD. Przyjemnego nocowania w stadninie !

    OdpowiedzUsuń