czwartek, 16 kwietnia 2015

Dziwny błąd. XD

No zabiję tą Mire. XD
Dalej nic nie napisała. ._.
Menda. <3 XD

Dziś nic ciekawego chyba się nie działo. Zaspałam do szkoły, bo wstałam, po 10:00. :') W sumie miałam na 09:55 do szkoły, ale zanim bym się ogarnęła, to byłoby grubo po 11:00. XD Więc zostałam w domu. Na szczęście nie było nikogo w domu, więc opierniczu nie było, ze nie poszłam. Jak wróciła matka to też nie dostałam, bo jej w domu posprzątałam. xD Więc nie czepiała się.

Na SSO mam dziwny błąd. o-o Jak jadę na fiordzie, to przy skoku mój jeździec w lewą strone się przechyla. :') Tak to jest jak się na niedopasowanych strzemionach jeździ! XD


Ale to tylko na fiordzie. Kurde.. Przez to będę tak nieregularnie trenować i w niedziele nie będę odpoczywać po wolontariacie, tylko będę musiała trenować konia. XD Wzięłam się za APH Tovero, a fiorda zostawie do środy. ;p Dziś czwartek, więc Tovero akurat na środe wytrenuję. :33
Zaraz zgram jakieś zdjęcia z telefonu na komputer to powstawiam w nowym poście. xD Pochwalę się jak to w stadninie się bawię. ^ ^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz