sobota, 4 kwietnia 2015

Tak bardzo powrót Loresa. XD Nowy kod oraz "parę" słów o IEM'ie.


Hejoo. ^ ^
Wróciłam po tej prawie miesięcznej przerwie. Nie poinformowałam nawet, że robię sobie wolne.
Ale no nic. Nie miałam nastroju przez ostatni miesiąc. Nie wiem dlaczego. Byłam ogólnie jakaś poddenerwowana i na każdego plułam jadem. XD Więc o blogu nawet nie myślałam. Od SSO zrobiłam sobie przerwę, bo naprawdę ta gra nie była warta uwagi przez ostatni czas. Od dodania DUD nic ciekawego później nie dodawali. No ale teraz widzę zapowiada się coś fajnego. Nie dość, że będzie można postaci zmieniać kolor oczu, paznokci i kształt twarzy, to jeszcze dodają nową rasę konia i animacje! ^ ^
O rasie pewnie już wszyscy słyszeli, że to AQH. Taki typowy konik to westernu. Słyszałam, że w realu mają bardzo, ale to bardzo wygodny galop. ^ ^ I że z natury to spokojne koniska. ;p Ale jak tam w praktyce to nie mam pojęcia. xD Nie miałam styczności z tą rasą. Wracając do SSO. Owe animacje to będzie:
-Poruszanie uszami u konia
-Schylanie się do trawy
-Nowe ruchy końskiej głowy
-Ruszanie żuchwą
-Rozluźnienie w postaci pewnego ułożenia nogi u konia

Na zdjęciach poniżej widać schylanie się do trawy, nogę oraz poruszanie żuchwą i głową:
Schylanie do trawy
Rozluźnienie

                                                                    
Poruszanie głową i żuchwą

 
Teraz ruchy końskiej głowy będą o wiele płynniejsze. Przynajmniej ja tak sądzę widząc ten filmik. xD 
I uwaga! Te aktualizacje są zapowiedziane na NAJBLIŻSZE MIESIĄCE, więc nie zdziwcie się jak konie będą dopiero pod koniec maja. XD Zwracam na to uwagę, bo widziałam już sporo komentarzy, że tu kupują tego, a tu tego, temu imię już wymyślili i są pewni, że następna środa to konie. Ja nie wykluczam tej opcji, że w przyszłą środę nie będzie koni, ale nie zwyzywajcie SSO i nie bądźcie zdziwieni jak tych koni i pozostałych aktualizacji nie będzie. XD 

Nowy kod na SR to: EASTER2015 
Nawet jeśli się ma star ridera, to w niczym nie przeszkadza, bo kod doda nam do naszego obecnego SR kilka dni dla gwiezdnego jeźdźca. 

Co do IEM'u to już pisałam parenaście razy ludziom z internetu. XD Ale cóż. Napiszę jeszcze raz, bo zostałam o to poproszona. 
Nie kupiłam biletu, bo kolega zapewniał, że nie trzeba mieć i wystarczy tylko, że wcześniej staniemy w kolejce. No to stałyśmy. Od 6:20 do 10:00. XD Było cholernie zimno. Szczęka aż mi i koleżance latała. Ale nie odpuściłyśmy. Poznałyśmy parę osób. No i znalazłyśmy zajebistą miejscówkę. XD Przy samych barierkach gdzie chodzili yt'berzy. Mam masę zdjęć. Zdobyłam też kilka autografów. Najbardziej aktywny był Jasiu. XD Cały czas łaził koło ludzi. Isamu zaś był zajebiście szczery. Rozmawiał z nami normalnie. Rezi nagrywał czołówkę. A reszta normalnie łaziła, gadała, rozdawała autografy i robiła zdjęcia. XD Jutro dodam fotki z tej imprezy, bo mam je na drugim koncie google. ;p Ogólnie to było zajebiście. Pojechałyśmy około 18:00, bo rodzice koleżanki przyjechali niezapowiedzianie i nie miałyśmy wyboru. Ale to nic. Na następny raz mamy w planach z koleżanką, że uzbieramy sobie na bilet VIP (koszt to około 500 zł na 4 dni) + załatwimy sobie hotel. Dzięki temu bliżej poznamy się z gwiazdami youtuba, bo będziemy mogły chodzić wszędzie tam gdzie oni. XD Mam tylko nadzieję, że ona z tego nie zrezygnuje, bo to albo będzie w te wakacje, albo za rok. No a my w tym roku kończymy 3 gimnazjum, więc nasze drogi się rozejdą i możemy już nie utrzymywać kontaktu. XD 
Huoh! Rozpisałam się. ;-; Za bardzo! XD Przepraszam. Wene miałam, to napisałam. ;p Ale to na tyle. Bayo! ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz